O Politechnice Rzeszowskiej - tekst łatwy do czytania ETR
Politechnika Rzeszowska to szkoła wyższa. Studiują tutaj przyszli inżynierowie, piloci i menadżerowie. Politechnika Rzeszowska prowadzi także badania naukowe. Nasze badania naukowe opisujemy w książkach. Są one drukowane w Oficynie Wydawniczej.
Niektórzy nasi studenci uczą się konstruować maszyny. Inni studenci będą projektować budynki albo tworzyć nowe materiały.
Przyszli piloci będą latać samolotem. Piloci uczą się w Ośrodku Kształcenia Lotniczego. Jest tam lotnisko oraz samoloty.
Studenci innych kierunków uczą się w dużych salach oraz laboratoriach.
Możesz dojechać do nas autobusem lub autem. Najbliższy przystanek autobusowy nazywa się „Powstańców Warszawy Politechnika”. Parking jest przed wejściem głównym. Nasza siedziba główna jest pod adresem:
 al. Powstańców Warszawy 12
 35-959 Rzeszów
Możesz też do nas zadzwonić pod numer 17 865 11 00. 
Możesz do nas wysłać faks pod numer 17 854 12 60. 
Możesz też napisać do nas na adres kancelaria@prz.edu.pl.


 
                            